Wednesday, March 7, 2012

Cause You!!!!

Hi, dah lama xupdate blog.. Aku bosan dok rumah.. Mulai hari ni, aku nak busykan diri aku.. Aku nak lupakan semua masalah yang aku alami.. Hoho aku rindu time perg Seminar... dapat jumpa 'dia'. Ahad perg lagi tpi aku malas nk perg sebb? haha entah :/ Saya balik kampung.. Myb pergi kutttttt! Haaaaaa! Aku borink dok rumah.. Semua kerja aku kene buat.. Parents balik perlis.. Aku xleh perg cause Exam.. 


     Aku gaduh dengan akak aku.. KakMaizatul .. Sebab? errr,.. please stop dengan kegataln kau tu oky!? Aku rindu kau tpi sikap kau tu hahhhH! dah lah think yourself! I dont wants know all about you! if i hate someone, i hate forever and i always forgive her/his.. 


    Okay.. aku sangad lemah sekarang, tapi aku happy sebab member2 aku boleh buat aku Happy.. Mereka sentiasa bagi nasihat and bagi aku gelak.. Aku suka tengok dorang, dorang pun banyak masalah likes Ezety, Hayati, Azizah but dorang always Happy.. malasah dorng, dorng ketepikan.. I will try to changed Myself and forget all about myprob. I wants to be likes myFriends.. I am so Happy but a little sad cause Myfriend~ Oky!
     

No comments:

Post a Comment