Thursday, December 22, 2011

Never -,-

Huhu, NeverGiveUp.. K, PMR kali ni ramai yang dapat 7A/8A/9A . Jelous >.< Tahun depan aku lok perg amik Pmr, Hihik.. Debor lok nk amik pmr .. Aku nk sgt straight A's.  Mintak2 lah dapat result molek nnt.. Amin.. Aku xkn putus asa. NeverGiveUp! Aku nk study elok2.. 
   
    Kalau aku dpat 8A aku nk kabo ke satu dunia.. Hahahahaha! Dok eh. Gurau sokmo.. Jelous boh tgk org lain dapat semua A.. ^_^ Aku nak jugak semua A ..  Aku kabo ke mak aku, aku target 5a3b, mak aku kate, dok leh.. Kne 8a gok. Huhu.. Okay.. InshaAllah.. Tahun depan aku dengan sdare aku jee pmr.. Kene lawan ni.. Hahahak!

   KayLast, Aku doakan kawan2 aku semoga berjaya.. Jangan awal tahun je bersemngat! Sampai habis pmr k ? Spm tu lain cerita lah.. Never give up! remember!! Aku doakan semoga korang berjaya ^_^ Doakan aku jugak.. 

No comments:

Post a Comment